26 septembrie 2011 | Comentariile sunt închise pentru Obsesie × Voce
Complicat de explicat despre ce e vorba, dar Yuvi Zalcov zice cam așa:
Acesta este tributul meu video pentru prezentarea extraordinară a lui John Gruber și Merlin Mann despre obsesie și voce, la SXSW 2009. Iată cum m-a afectat pe mine ca nuvelist nevrotic.
Via Daring Fireball
Categorizat: Aiurea pe net, Bălmăjeli | Etichetat: de văzut, recomandat, relevanță, s.e.o., web |
15 martie 2010 | 2 comentarii »

Comunicat de presă
București, 15 martie 2010
Încă de la înfiițarea sa, Egosistem.ro este, pentru mulți români ce bîntuie dezorientați coclaurile internetului autohton, prima sursă de informații pertinente și utile, indiferent de subiect. Pornind de la sfaturi de bun simț pentru un sex anal reușit și pînă la sugestii de alegere a muzicii ambientale potrivite unei astfel de ocazii, echipa noastră lucrează fără oprire la centralizarea celor mai valoroase cunoștințe și la păstrarea lor pentru generațiile viitoare de internauți năuci.
Citește și restul »
Categorizat: Bălmăjeli, Moftware | Etichetat: cuvinte cheie, gunoi, keywords, motor de căutare, prostie, relevanță, s.e.o., software, web |
14 octombrie 2009 | Comentariile sunt închise pentru Halal relevanță, continuarea apoteotică
Și pentru că m-am luat de viața lu’ săracu’ yahoOo, să mă iau de a lu’ goagăl acuma, că se pare că nu e cu mult mai breaz.
Cam așa arată momental topul căutărilor pe google care-mi trimit cîte un vizitator rărăcit:

Citește și restul »
Categorizat: Bălmăjeli, Moftware | Etichetat: cuvinte cheie, keywords, motor de căutare, relevanță, s.e.o., software |
24 septembrie 2009 | Comentariile sunt închise pentru Halal relevanță

N-am mai scris cam de mult – dar intru periodic să actualizez plugin-urile
.
Așa am remarcat ieri că am avut un vizitator aterizat în urma căutării sintagmei din imagine într-un motor de căutare. Din raportul Analytics am aflat că amărîtul căuta și el o pornoacă pe Yahoo și a dat peste blogul meu listat cam la poziția 26 (Kamasutra, cineva?). Cert este că a fost dezamăgit, pentru că, nesatisfăcut, a ieșit imediat
. Îl rog să mă ierte!
Întîmplarea mi-a amintit ce citeam acum cîțiva ani în ghidul Google Webmaster guidelines – în vremea cînd începea să mă intereseze arta obscură a S.E.O.-ului – cum că prima și cea mai simplă metodă prin care să-ți asiguri vizibilitate bună pe motoarele de căutare este ”să scrii conținut interesant și relevant pentru subiectul definit de cuvintele cheie vizate”. Se pare că programatorii Yahoo n-au citit ghidul concurenței, ori dacă au făcut-o, au un mod foarte interesant de a calcula relevanța acestui text.
Ce să mai zic? La mai mare… ups, sau mai groasă?! 
P.S.: Pe Google, între primele 300 de rezultate returnate de aceeași căutare, nici urmă de link către acest blog. Cred că e cazul să reîncep să citesc despre tehnici S.E.O.… sau să mă apuc de filme porno, mai bine? 
Categorizat: Bălmăjeli, Moftware | Etichetat: cuvinte cheie, keywords, motor de căutare, prostie, relevanță, s.e.o. |