Relevanța, poveste fără sfîrșit
15 martie 2010 | 2 comentarii »Comunicat de presă
București, 15 martie 2010
Încă de la înfiițarea sa, Egosistem.ro este, pentru mulți români ce bîntuie dezorientați coclaurile internetului autohton, prima sursă de informații pertinente și utile, indiferent de subiect. Pornind de la sfaturi de bun simț pentru un sex anal reușit și pînă la sugestii de alegere a muzicii ambientale potrivite unei astfel de ocazii, echipa noastră lucrează fără oprire la centralizarea celor mai valoroase cunoștințe și la păstrarea lor pentru generațiile viitoare de internauți năuci.
Ne face o deosebită plăcere să vă aducem la cunoștință faptul că, începînd de azi, echipa Egosistem.ro se îmbogățește cu renumitul Tudorminator, directorul, coordonatorul și, în același timp, singurul membru al noului departament ”Jeg și îngălare”. Astfel, subiecte precum șobolanii, gîndacii de bucătărie sau mirosul fetid al ghenei de gunoi vor fi la doar un click (fie: maxim două, trei) distanță de computerele dumneavoastră.
Mai poftiți și altă dată! Vă asigurăm că nu discriminăm nici un motor de căutare, fie el Yahoo!, Google, Bing, sau oricare altul!
P.S.: Tocmai am realizat cu groază că, dacă aș fi folosit serviciul Google AdWords pentru a face bani din blogging ( ?! ), acum pagina ar fi gemut de reclame la odorizante de cameră, mizeriile care-mi întorc aproape fără excepție stomacul pe dos și pe care le urăsc intens… Dar echipa departamentului „Jeg și îngălare” lucrează pentru dumneavostră din pasiune și dăruire, nu pentru cîștiguri pecuniare…
18 martie 2010, 18:15
asa, da. hai c-o ia, hai c-o ia! vad ca merge
m-am ras, dar chiar si asa, nu eram sigura ca inteleg exact despre ce e vorba. daca dai cautare cu ”egosistem” pe net gasesti orice de la jeg si ingalare la sex anal reusit? ba ha ha ha. sau inseamna ca oricine cauta oricare din variatele subiecte de mai sus da peste egosistem?
18 martie 2010, 18:24
Nu, sis. Am mai avut eu 2 articole pe aceeași temă (link-urile de la sex anal și muzici), și e vorba despre niște vizitatori care au ajuns pe blog trimiși de yahoo sau google după ce au căutat tîmpeniile care apar marcate în poze.